Продавець DELLAMODA.COM.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2907 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет магазин Делламода
+380 (97) 204-85-85
+380 (63) 572-14-30
+380 (99) 772-61-90
Кошик

Поширені питання

  • Весь товар, виставлений на сайті, у Вас в наявності?

    Продаємо виключно свій товар. З товарами "під замовлення" не працюємо.

  • Як повернути товар неналежної якості?

    Ми намагаємося перевіряти всі товари перед відправленням, але щось можемо не помітити. Якщо Вам прийшов товар із заводським дефектом ― будь ласка зв'яжіться з нами. Повернення товару або обмін на аналогічний товар в цьому випадку здійснюється за наш рахунок.

    della2008a@gmail.com - адресу електронної пошти для відправки фото дефектного товару.

    Товар повинен бути повернутий у тому вигляді, в якому був відправлений, тобто з не відірваними бирками і у фірмовому пакеті (якщо такий був).

  • Можно ли вернуть товар надлежащего качества и как быстро я получу обратно деньги?

    Если Вам не подошел товар, то Вы безусловно можете его вернуть за свой счет (оплатив доставку) в течении 14 дней с момента покупки, но за исключением тех товаров, которые не подлежат возврату и обмену согласно действующего законодательства (например, нижнее белье и т.д.). Вы отправляете товар, сообщаете номер декларации и реквизиты для возврата денег. Сразу по приходу на склад мы забираем груз и возвращаем Вам деньги на карту, копию платежного поручения отправляем на Ваш e-mail. Товар повинен бути повернутий у тому вигляді, в якому був відправлений, тобто з не відірваними бирками і у фірмовому пакеті (якщо такий був).

  • Відправляєте Ви замовлення післяплатою?

    Відправляємо накладним платежем Новою поштою замовлення на суму від 150 грн

    Звертаємо Вашу увагу, що при відправці товару післяплатою Новою поштою, клієнт оглядає товар і оплачує його тільки після огляду. Претензії до якості товару після отримання та оплати в даному випадку не приймаються.

  • Чи можна забрати товар при особистій зустрічі?

    Отримати та оплатити своє замовлення Ви можете в нашому магазині р. Львів вул. Сковороди 4.

    Графік роботи:

    понеділок - субота з 11-00 до 18-00

    неділя - вихідний

  • Якими кур'єрськими службами Ви відправляєте замовлення?

    • Укрпошта
    • Нова пошта
  • Работаем ли мы по дропшиппингу?

    Работаем на выгодных условиях.

    Позвоните или напишите нам, чтобы узнать процент скидки от цены сайта.

    Мы не вкладываем накладные и чеки, отправляем напрямую на Вашего клиента.

    И так как у нас свой склад, то товар отправляется сразу после получения оплаты.

    Также Вы получите от нас самую достоверную информацию по товару, то есть Ваш покупатель получит именно то, что он купил, а не просто красивую картинку из интернета и похожий на нее отдаленно товар.

    Ваш покупатель доволен = Вы зарабатываете.

    Давайте разом успішно заробляти і радувати своїх клієнтів приємними цінами і великим асортиментом.

  • Чи є у Вас мінімальне замовлення?

    Мінімального замовлення немає.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner